Atmedia od května zařadí do prodeje reklamy TV Paprika

úterý, 30. dubna 2019, 07:30 Aktuality, TV MediaGuru

Televizní stanice o vaření TV Paprika vstoupí do elektronického měření sledovanosti a přes Atmedia začne prodávat TV reklamu.

Foto: TV Paprika

Foto: TV Paprika

Společnost Atmedia rozšíří od 1. května 2019 portfolio zastupovaných televizních stanic o TV Paprika. Od stejného data bude na kulinářsky zaměřeném kanálu zahájen prodej televizní reklamy, stanice zároveň vstoupí do projektu elektronického měření sledovanosti televize (PCEM). V rámci Atmedia bude TV Paprika nabídnuta v balíčcích atmax, atadults, atchoice.

„Zadavatelům reklamy nabídneme stanici, která se jako jedna z mála věnuje výhradně jídlu, vaření a kulinářskému umění. Jejím prostřednictvím lze oslovit ženy ve věku 25-59 let, a to zejména ty, které rády vaří, vaření je pro ně hobby, taktéž ale dbají na svoji životosprávu, rády zkouší nové recepty a řídí se současnými trendy,“ popisuje Michaela Vasilová, managing directorka Atmedia.

TV Paprika patří do televizní skupiny AMC (AMC Networks International – Central and Northern Europe), ze které Atmedia už šest stanic zastupuje (AMC, Film+, Spektrum, Minimax, Sport 1 a Sport 2). Posledním přírůstkem, který se do portfolia Atmedia zařadil, byla stanice AMC (duben 2019).

Původem maďarská kulinářská stanice TV Paprika je divákům v České republice dostupná od roku 2005. Vysílá 24 hodin denně, kromě Maďarska a České republiky je k naladění také na Slovensku, v Rumunsku nebo Moldavsku. Od roku 2018 je zcela lokalizovaná do českého jazyka. Diváci TV stanici naladí u největších operátorů v ČR, a to jak satelitních (Skylink, Digi TV), kabelových (UPC), tak IPTV (O2, T–Mobile).

-mav-