Atmedia prodává TV reklamu i pro filmový kanál AMC

úterý, 2. dubna 2019, 08:45 TV, Aktuality MediaGuru

Zastupitelství tematických stanic Atmedia se rozšířilo o stanici AMC.

Zdroj: AMC

Zdroj: AMC

Do portfolia společnosti Atmedia se od 1. dubna 2019 nově zařadila televizní stanice AMC. Nabízí filmy různých dekád i světové seriály vlastní produkce. Dohromady tak bude Atmedia obchodně na českém televizním trhu zastupovat 28 televizních stanic. Od začátku dubna na této stanici zahájila také prodej televizní reklamy a AMC zároveň vstoupil do projektu elektronického měření sledovanosti televize (PCEM).

Televizní stanice AMC je součástí společnosti AMC Networks International – Central and Northern Europe (AMCNI CNE), z níž Atmedia už pět tematických stanic zastupuje – Film+, Minimax, Spektrum, Sport 1 a Sport 2.

Obchodně začala Atmedia zastupovat AMCNI CNE v roce 2009. Díky této spolupráci dosahuje Atmedia v České republice 4% podílu na sledovanosti v cílové skupině dospělých (CS 15-69 let) a 5% podílu na sledovanosti u dětí (CS 4-14). V rámci Atmedia bude AMC zařazena do balíčků atmax, atadults a atchoice. Divákům bude distribuována prostřednictvím poskytovatelů O2 TV, UPC, Skylink, Digi TV nebo T-Mobile.

Televizní kanál AMC zahájil vysílání v roce 1984, na českém trhu se objevil v roce 2014. Původně divákům nabízel klasické americké filmy, dnes je známý i díky světově populárním seriálům z vlastní produkce.

-mav-