Birell staví novou komunikaci na chuti zážitků

čtvrtek, 18. dubna 2019, 12:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nealkoholické pivo Birell představilo nový komunikační koncept „Chuť zážitků“.

Zdroj: Repro YT

Zdroj: Repro YT

Nealkoholické pivo Birell vyjelo na jaře s novým komunikačním konceptem „Chuť zážitků“.

„Již několik let úspěšně pracujeme na tom, aby Birell byl jako nápoj přirozenou volbou pro lidi, kteří zastávají aktivní přístup ke svému životu. Abychom prohloubili emoční vztah ke značce, hledali jsme téma, které je pro cílovou skupinu relevantní a zajímavé. Vybrali jsme komunikační koncept postavený na konkrétních – opravdových – zážitcích a prožitcích a spojili je se značkou,“ popisuje Veronika Hořáková, marketingová manažerka pro nové kategorie v Plzeňském Prazdroji.  

Nový komunikační koncept odstartoval televizním spotem, v němž Birell pracuje s motivem obchodu se vzpomínkami. Kampaň je ale také k vidění v outdooru, naváže na ni komunikace na internetu.

Nový televizní spot značky Birell

Komunikační koncept vznikl ve spolupráci s novou slovenskou kreativní agenturou Jandl, jež se postarala také o exekuci televizního spotu a outdoorovou část kampaně. Režie se ujal Tomáš Řehořek, produkci zajistila společnost Armada Films. V online prostředí bude kampaň zastřešovat Symbio.

Kromě nové komunikace uvádí Birell také produktovou novinku v podobě hroznové příchutě, kterou nabízí jak v plechovce, tak v plastové lahvi. V plastu je v prodeji ještě dříve uvedena příchuť Pomelo & Grep. Podle značky představuje plastový obal možnost pro ty, kteří si ho chtějí vzít s sebou například na kolo, pěší túru nebo jinou volnočasovou aktivitu. 

-stk-