Čerpací stanice MOL mají věrnostní kampaň s Husky

čtvrtek, 18. dubna 2019, 16:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

V nové věrnostní kampani síť čerpacích stanic MOL nabízí outdoorové vybavení Husky.

Klíčový vizuál k nové věrnostní kampani společnosti MOL, zdroj: MOL ČR

Klíčový vizuál k nové věrnostní kampani společnosti MOL, zdroj: MOL ČR

V rámci své aktuální věrnostní kampaně s názvem „Na cestu za dobrodružstvím“ se společnost MOL spojuje se značkou Husky. Od dubna do července mohou zákazníci získat outdoorové vybavení ­– od trekingových holí, batohů, spacích pytlů, samonafukovacích karimatek po kempingové deky – až s 50% slevou, členové zákaznického progamu k jejich nákupu mohou využít nasbírané body.

„Kampaní ,Na cestu za dobrodružstvím’ chceme podpořit aktivní životní styl našich zákazníků a nabídnout jim příležitost koupit outdoorové vybavení výhodně s použitím bodů na své MOL zákaznické kartě,“ uvádí Tomáš Lux, ředitel retailu MOL Česká republika. Akce potrvá do 31. července nebo do vyprodání zásob.

Kampaň bude k vidění na internetu a sociálních sítích Facebook a YouTube. Kreativa vznikla ve spolupráci s WMC Grey.

-stk-