E-shop Vivantis spouští novou imageovou kampaň

středa, 17. dubna 2019, 07:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Na podporu své značky spouští Vivantis novou kampaň se sloganem „U nás si vybere každé vaše já“.

Zdroj: Vivantis

Zdroj: Vivantis

E-shop Vivantis, součást skupiny Mall Group, spouští novou brandovou kampaň se sloganem „U nás si vybere každé vaše já“. Její tváří je Kateřina Sedláková, jedna z protagonistek podzimní kampaně s názvem Píseň smutných holek“.

Herečka se v novém spotu představuje hned ve čtyřroli rozdílných já jedné ženy, která spolu svádí vnitřní dialog nad nákupem malé radosti. „Všichni občas bojujeme s vnitřními pochybami, jestli je vhodné si něco dopřát,” uvedla Hana Hutlová, marketingová ředitelka Vivantisu, a dodává: „V naší aktuální brandové komunikaci proto chceme zákazníky uklidnit, že je v pořádku se jednou za čas odměnit, a podpořit tak šíření radosti a pozitivity, dvou atributů, které jsou se značkou Vivantis úzce spojeny.”

Jarní reklamní spot e-shopu Vivantis

Společně se spuštěním kampaně dochází k vyladění barev značky a fontů, včetně nastavení nové struktury webů z rodiny Vivantis.

Kampaň poběží až do podzimu na internetu, v plánu je také její nasazení na rakouském, slovenském, rumunském a maďarském trhu.

Kreativa pochází z dílny agentury Brain One, kde vznikla pod strategickým vedením Romana Zámečníka a kreativním dohledem Marka Linharta. „Značka Vivantis prošla v posledních čtyřech letech zásadní proměnou a nyní dospěla do další fáze. V rámci archetypu Neviňátko se brand posouvá k většímu důrazu na hravost a pozitivismus,“ popisuje změnu Roman Zámečník. Produkci zajistil Bumerang.film ze skupiny Brain Family.  

-stk-