Značka kulatých oplatek Fidorka spouští novou kampaň, v níž se spojuje s hudební skupinou Mirai. Ve spolupráci s jejími členy vzniknou tři desetisekundové spoty, v nichž se animované oplatky poprvé dostanou do reálného prostředí.
První ze spotů se objeví na televizních obrazovkách od dubna, další budou následovat v průběhu roku. Televizní reklamu doplní komunikace v digitálu a na sociálních médiích.
„Fidorky se dlouhodobě profilují jako hravé čokoládové oplatky, které inspirují k rošťárnám. Hledali jsme cestu, jak toto nastavené vnímání značky podpořit a oživit,“ říká Alena Kratochvílová, manažerka značky Fidorka, a dodává: „Věřím, že nová kampaň osloví především mladší cílovou skupinu značky Fidorka. A zároveň i fanoušky této populární kapely.“
Kreativa kampaně pochází z dílny agentury Friendly, která má na starost také produkci a kontakt s vydavatelstvím Universal Music, zastupujícím Mirai. První spot natočil slovenský režisér Samuel Hoffman.
-stk-