Fidorka se vydává s kapelou Mirai do reálného světa

úterý, 2. dubna 2019, 07:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka Fidorka se z animovaného světa vydává do skutečného prostředí. Nově spolupracuje s hudební skupinou Mirai.

Fidorka se v nové kampani spojuje s hudební skupinou Mirai, zdroj: Mondelēz.

Fidorka se v nové kampani spojuje s hudební skupinou Mirai, zdroj: Mondelēz.

Značka kulatých oplatek Fidorka spouští novou kampaň, v níž se spojuje s hudební skupinou Mirai. Ve spolupráci s jejími členy vzniknou tři desetisekundové spoty, v nichž se animované oplatky poprvé dostanou do reálného prostředí.

První ze spotů se objeví na televizních obrazovkách od dubna, další budou následovat v průběhu roku. Televizní reklamu doplní komunikace v digitálu a na sociálních médiích.

První z trojice spotů značky Fidorka s hudební kapelou Mirai

„Fidorky se dlouhodobě profilují jako hravé čokoládové oplatky, které inspirují k rošťárnám. Hledali jsme cestu, jak toto nastavené vnímání značky podpořit a oživit,“ říká Alena Kratochvílová, manažerka značky Fidorka,  a dodává: „Věřím, že nová kampaň osloví především mladší cílovou skupinu značky Fidorka. A zároveň i fanoušky této populární kapely.“

Kreativa kampaně pochází z dílny agentury Friendly, která má na starost také produkci a kontakt s vydavatelstvím Universal Music, zastupujícím Mirai. První spot natočil slovenský režisér Samuel Hoffman.

-stk-