Nescafé podporuje kampaní svou limitovanou edici

úterý, 23. dubna 2019, 12:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kávová značka Nescafé nadlinkovou kampaní komunikuje tři kávy z limitované edice.

Venkovní reklama na limitovanou edici Nescafé Gold Origins, foto: MediaGuru.cz

Venkovní reklama na limitovanou edici Nescafé Gold Origins, foto: MediaGuru.cz

Instantní káva Nescafé uvedla koncem března do prodeje svou limitovanou edici káv Nescafé Gold Origins. Nyní ji propaguje kampaní v televizi, outdooru, na internetu a sociálních sítích a také v místě prodeje.

„Vybrali jsme nejlepší kávové oblasti, které nabízejí různou škálu chuťových profilu – každá ze tří káv pochází z jiného kontinentu a chutná doopravdy jinak. Nescafé Gold Origins Colombia má autentickou chuť s lehkým citrusovým aroma, Sumatra nabízí kouřové, zemité tóny doplněné jemnějšími tóny karamelu a ořechů, a v Uganda-Kenya se kořeněné tóny setkávají s jemnými zemitými tóny,“ přibližuje na dotaz MediaGuru.cz Gabriela Pejlová, manažerka pro rozvoj značky Nescafé.

Nescafé chce s limitovanou edicí oslovit spotřebitele se zájmem o kávu. „Cílíme na spotřebitele, kteří si pití kávy dokážou vychutnat, o kávu se zajímají a hledají prémiovou kávu se zaručenou kvalitou,“ dodává Pejlová.

Kreativa kampaně byla vytvořena regionálně a na český trh pouze adaptována.

-stk-