O2 podpoří novou kampaní balíčky O2 Spolu

úterý, 9. dubna 2019, 07:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Na podporu balíčků O2 Spolu spouští O2 kampaň s produkty v nadživotní velikosti.

Zdroj: Repro YouTube O2 CZ

Zdroj: Repro YouTube O2 CZ

O2 zahajuje kampaň na podporu balíčků O2 Spolu, které mají zákazníkům přinést úsporu při kombinaci více služeb najednou – mobilních tarifů s daty, internetu na doma a digitální televize O2 TV. Kromě balíčků pro rodiny a skupiny přátel nabízí také zvýhodněnou variantu pro jednočlenné domácnosti.

Kampaň se objeví v televizi, outdooru a na internetu. „Abychom co nejlépe ukázali propozici O2 Spolu, zapojili jsme do příběhu čtyřčlennou rodinu, která v reklamě vystupuje společně s Chytrou sítí a našimi produkty. Ty ve spotu ukazujeme v nadživotní velikosti. Obří telefony, televize nebo O2 Smart Box dobře fungují takto v nadsázce, v kontrastu k lidem, kteří je navzdory velikosti plně ovládají,“ říká ke spotu marketingový manažer Michal Svoboda. Součástí kampaně je i online kalkulačka, která při výběru balíčku vypočítá výhodnou cenu a také měsíční úsporu.

Reklamní spot na balíčky O2 Spolu

Spoty na podporu balíčků doplní také videa s nabídkou zvýhodněných mobilů. V těch se od dubna nově objevují O2 Guru, kteří jich několik let fungují jako poradci na prodejnách a na sociálních sítích.

Do podpory vybraných mobilních telefonů jsou zapojeni i poradci O2 Guru.

V dubnu O2 zároveň spouští novou kampaň zaměřenou na drobné živnostníky, podnikatele, ale i na větší korporace a klienty z řad veřejné správy. Ta bude s ohledem na cílovou skupinu nasazena především v online mediích a v průběhu roku se zaměří na různé produkty, jako například Bezpečná datová linka nebo ochrana proti DDoS útokům.

„V kampani ukazujeme naši hlavní výhodu, a to je propojenost širokého portfolia telekomunikačních i IT služeb tak, aby byly bezpečnější a spolehlivější a zároveň vyhověly firmám všech velikostí. Díky tomu zákazníci nemusí hledat řešení od různých společností,“ popisuje marketingová manažerka Jana Gerle.

Kreativní koncept pochází z dílny interní agentury Oliver. Produkci měla na starosti společnost Armada Films, postprodukci R.U.R. Režie se ujal Matěj Šámal.

-stk-