Organizace Care spouští kampaň s vyhublými hračkami

neděle, 7. dubna 2019, 08:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Humanitární organizace Care upozorňuje vyhublými hračkami na děti trpícími hladem.

Zdroj: McCann Prague

Zdroj: McCann Prague

Mezinárodní humanitární organizace Care, jež globálně usiluje o nalezení dlouhodobých řešení pro miliony lidí žijících v zemích zatížených chudobou a hladem, spustila kampaň s vyhublými hračkami až na kost. Jejím cílem je zvýšit povědomí o nebezpečí hladomoru u dětí.

Kampaň, pod kterou je podepsána pražská agentura McCann, bude k vidění v tisku a outdooru. Navazuje přitom na loňskou podzimní komunikaci, která upozornila na problematiku hladomoru dětí v rozsáhlých oblastech Afriky a možnost pomoci jim z České republiky. Nyní tematizuje symboly dětství, konkrétně nejznámější dětské hračky. „Použitím plyšového medvídka a gumové kachničky (obecně nejznámějších dětských hraček), kterým jsme změnili tělesnou konstituci tak, jako by trpěly chronickým hladem, se stal náš nápad více šokující, trefnější a vyhýbá se klasickému klišé – fotografiím zubožených afrických dětí v různých situacích,“ popisuje agentura.

Zdroj: McCann Prague

Zdroj: McCann Prague

V plánu jsou i speciální aktivity v televizi a na internetu. Agentura spolu s klientem chystají kampaň doplnit o reálné hračky z vizuálů, které budou k dostání v supermarketech nebo na benzinových pumpách za cenu balíku pomoci, který Care distribuuje potřebným.

-stk-