Přichází aplikace na myčky Superoperator

pondělí, 22. dubna 2019, 08:10 Aktuality, Retail MediaGuru

Na český trh vstupuje původem finská aplikace Superoperator. V první fázi nabízí digitalizaci automyček, následně plánuje připojit další služby.

Zdroj: Superoperator

Zdroj: Superoperator

Na český trh vstupuje aplikace Superoperator, která má za cíl zjednodušit péči o auto jednotlivcům i firmám. V první fázi nabízí digitalizaci automyček, následně plánuje připojit další služby. Mobilní aplikace byla vytvořena ve Finsku, odkud se rozšířila do Austrálie a USA. Česká republika je po domovském Finsku první evropskou zemí, do které vstupuje.

Na českém trhu ovšem společnost působí již od roku 2017, kdy začala vyvíjet aplikaci na míru s názvem „Mycí digi linka“ pro tuzemskou síť čerpacích stanic Benzina (skupina Unipetrol). Díky této spolupráci se síť, nyní již pod názvem Superoperator, rozrostla a zahrnuje i další velké společnosti jako například MOL a menší myčky, po celé ČR je aktuálně digitalizováno více než 100 automyček.

V Evropě a USA aplikaci využívá údajné 85 tisíc zákazníků měsíčně. Zdroj: Superoperator

V Evropě a USA aplikaci využívá údajné 85 tisíc zákazníků měsíčně. Zdroj: Superoperator

„Naše aplikace jsou určeny pro všechny, kdo alespoň občas zajedou s autem na myčku. Ušetříte nejen čas, ale i peníze, protože poskytovatelé mytí často nabízejí zvýhodněnou cenu pro uživatele. Navíc budete mít úplný přehled o všech myčkách a jejich cenových nabídkách ve vašem okolí“ vysvětluje Helena Lindová, manažerka Superoperator pro Českou republiku.

Stažení aplikace Superoperator CZ z App Store nebo Google Play je zdarma. Když si zákazník vytvoří účet, vybere si ze seznamu nejbližší myčku a díky online kameře zjistí, zda zde není fronta, nebo třeba myčka není mimo provoz. Potom ho navigace dovede rovnou k vybrané myčce, kde přímo v aplikaci vybere program, spustí ho a zaplatí. Cena za mytí se odečte online (zabezpečená platba prostřednictvím služby Braintree, pobočky amerického PayPal).

Aplikaci využívají také firmy, nabízí online reporty a fakturace. Aplikací je možné propojit nabídky od různých poskytovatelů mytí, není nutné uzavírat samostatné smlouvy s jednotlivými sítěmi. 

Společnost vybudovala nejdříve svojí vlastní síť automyček ve Finsku pod značkou Juhlapesu, kdy objem mytí narostl během 18 měsíců o 20 %. Aktuálně ji v Evropě a v USA využívá 85 tisíc zákazníků měsíčně Společnost vyvíjí aplikace na míru pro sítě čerpacích stanic.

-zue-