Do středy 1. května 2019 je možné posílat přihlášky do soutěže Attention!Media Creative Challenge. Určena je studentům, kteří se zajímají o marketing. V soutěži mají možnost vyzkoušet si práci pro reálné klienty na reálných kampaních.
Letos konkrétně půjde o kampaň pro Českomoravskou stavební spořitelnu (ČMSS), která je největší českou stavební spořitelnou a jeden z největších poskytovatelů úvěrů na bydlení v České republice. Soutěž už několikátý rok pořádá mediální agentura Attention!Media.
Studenti mají za úkol navrhnout na základě zadání originální, efektivní a v praxi využitelnou strategii komunikace, která pomůže oslovit mladou cílovou skupinu a budovat vztah mezi ní a ČMSS. Nejlepší týmy budou prezentovat své nápady před porotou, sestavenou z odborníků v oblasti médií a marketingu. Vítězové obdrží vouchery na cestování podle vlastního výběru.
Více informací o soutěži naleznete na webových stránkách soutěže.
-mav-