Prima uvádí projekt pro klienty ze segmentu auto-moto

středa, 10. dubna 2019, 13:25 Aktuality, TV MediaGuru

Nový projekt nese název Car PR a má zastřešovat všechny mediální produkty ze segmentu auto-moto napříč skupinou Prima.

Zdroj: FTV Prima

Zdroj: FTV Prima

FTV Prima uvádí s firmou Car PR Media nový projekt Car PR, který zastřeší nabídku mediálních produktů pro klienty z automobilové oblasti. FTV Prima proto vytváří svou první divizi, která nabídne reklamním zadavatelům ucelené crossmediální balíčky.

„Ve spolupráci s předními odborníky z automotive segmentu chceme vybudovat nové portfolio produktů, které stávajícím nebo novým klientům rozšíří nabídku, a zároveň nám umožní navýšit reklamní potenciál. Car Pr Media bude nejprve koordinovat spolupráci se stávajícím pořadem Autosalon a webem Autosalon.tv a postupně bude stát za rozvojem nových médií, ale i pořadů,“ říká Vladimír Pořízek, provozní ředitel FTV Prima.

V čele nového projektu Car PR Media jsou Vladimír Pořízek, provozní ředitel FTV Prima, a manažer Jiří Procházka. Za realizací crossmediálních balíčků a u vzniku dalších médií stojí dlouholetý moderátor pořadu Autosalon Josef Vrtal a mediální manažer a šéfredaktor Ondřej Běhal.

Televizní pořad Autosalon i nadále vyrábí a dodává pro FTV Prima produkční společnost Unicorn Pictures pod vedením nového jednatele Tibora Szilvasiho a producenta Alexandra Filippova. Ročně je natočeno 52 dílů, ve kterých se otestuje více než 250 vozů, 25 motorek a vznikne minimálně 50 tematicky založených reportáží. Pořad Autosalon v premiéře na Prima Cool letos průměrně týdně sleduje 138 tis. diváků (15+).

-mav-