Škoda Auto volí na správu sociálních médií Peppermint

pondělí, 8. dubna 2019, 12:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Automobilka Škoda Auto si na správu českých sociálních médií vybrala agenturu Peppermint.

Zdroj: Peppermint

Zdroj: Peppermint

Škoda Auto si v několikakolovém výběrovém řízení na správu svých českých sociálních médií vybrala agenturu Peppermint. Střídá tak dosavadní Zaraguzu, jež se o sociální sítě české automobilky starala posledních šest let.  

Peppermint zajistí dlouhodobou komunikaci české automotive značky na Facebooku, Instagramu a Twitteru, přebírá i správu YouTube kanálu včetně tvorby videí. V plánu má rovněž spuštění dlouhodobé komunikace na LinkedInu a na starosti bude mít i vývoj a realizaci digitálních kampaní.

„Naším hlavním cílem je připravovat ve spolupráci se značkou Škoda obsah, který bude nejen bavit zanícené brand lovery, ale zároveň bude generovat skutečný byznys,“ říká Klára Máchová, která má v Peppermintu na starost business development a akvizici nových klientů. „Už pozvání do tendru jsme vnímali jako čest, protože i komunikace Škoda Auto, jak ji připravovala Zaraguza, pro nás byla benchmarkem kvalitní práce,“ dodává.

„Značka Škoda je dlouhodobě lídrem sociálních sítí v rámci automotive segmentu v České republice. Naše očekávání do budoucna je zvýšit náskok před konkurencí a přinášet kvalitní a hodnotný obsah, který bude naše konzumenty bavit. Věříme, že nám agentura Peppermint, vítěz výběrového řízení, pomůže posunout značku na sociálních sítích novým směrem.  Letošní rok je pro nás bohatý nejen s ohledem na produktové novinky, ale i další témata jako je například nastupující éra elektromobility a digitalizace,“ říká Barbora Sýkorová, specialistka digitálního marketingu Škoda Auto. „Prvním společným projektem pod taktovkou nové agentury Peppermint, bude digitální kampaň k letošnímu 27. ročníku mistrovství světa v ledním hokeji,“ uzavírá Sýkorová.

-stk-