T-Mobile opouští komunikační koncept se známými herci

pondělí, 29. dubna 2019, 12:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

V nové imageové kampani sází magentový mobilní operátor na neznámé tváře.

Klíčový vizuál k nové imageové kampani T-Mobile, zdroj: T-Mobile

Klíčový vizuál k nové imageové kampani T-Mobile, zdroj: T-Mobile

Začátkem května spouští T-Mobile svou novou imageovou kampaň s názvem „Magenta 1 se přizpůsobí každé rodině. I té vaší“. Podpoří v ní službu Magenta 1, která funguje od loňského února a nabízí výhody na základě spojení mobilních a pevných služeb pod jednu smlouvu podle přání zákazníka. Oproti dlouhodobé komunikační strategii, v níž se magentový mobilní operátor opíral především o známé herce, jako je Ivan Trojan, Kryštof Hádek nebo Jiří Langmajer, nyní sází na neznámé tváře.

Kampaň poběží do konce června v televizi, na internetu a sociálních sítích a doplní ji komunikace na zákaznických prodejnách. V televizi budou postupně nasazeny tři spoty o délce 30 vteřin.

Jeden z nových reklamních spotů T-Mobile na podporu Magenta 1

Pod kampaní je podepsána agentura Saatchi & Saatchi. Televizní spoty natočil v produkci společnosti Bistro Films režisér Marek Partyš. Voiceover namluvil moderátor a dabér Zbyšek Horák.

-stk-