Tiscali Media založila bemore, spustila PRpohotovost.cz

čtvrtek, 4. dubna 2019, 10:30 Internet & Mobil, Aktuality MediaGuru

Platforma bemore, která vznikla pro zaměstnance Tiscali Media, má podpořit rozvíjení nových nápadů.

Zdroj: Tiscali Media

Zdroj: Tiscali Media

Tiscali Media spustila novou vnitropodnikovou značku bemore. Má jít o společnou platformu pro zaměstnance určenou k rozvíjení nápadů internetových projektů.

„Zaměstnáváme přes 100 lidí a jsme tedy takové projekty, pokud nám dávají smysl, realizovat poměrně rychle. V rámci bemore dáme všem z našich řad šanci stát se hlubší součástí firmy. Pokud bude projekt úspěšný, jeho iniciátoři mohou mít podíl na zisku, nebo v případě že projekt bude pod samostatnou společností, mohou se stát partnery (podílníky),“ říká Michal Kubík, CEO Tiscali Media.

První aktivitou je projekt PRpohotovost.cz. Vznikal posledních šest měsíců, zatím jako produkt pro partnery a klienty Tiscali Media/ARBOmedia v rámci nákupu reklamních kampaní.

„Hodně klientů chce pro svou komunikaci použít klasické PR články, případně SEO články. Často ale neví, jak mají texty vypadat a většinou postrádají pro média tolik potřebnou čtivou formu," zdůvodnila Beata Albertová, Key Account Manager Tiscali Media a iniciátorka projektu.

Tiscali Media zapojí do přípravy článků interní a externí redaktory. Půjde o texty především z oblasti zdraví, financí, byznysu, lifestyle, auto-moto i herního světa.

Tiscali Media kromě vlastního zpravodajství, komentářů a rozhovorů nabízí i specializované weby o vědě (Nedd.cz), videohrách (Games.cz), celebritách (Osobnosti.cz), financích (Našepeníze.cz) a filmech (Dokina.cz). Součástí skupiny jsou i služby jako Tiscali E-mail, datové úložiště Úschovna.cz nebo srovnávač energií Srovnám.cz. Od roku 2014 patří do skupiny i společnost ARBOmedia.

-mav-