Vinařský fond si na přípravu strategie a komunikace vybral ve výběrovém řízení opět agenturu Momentum. Ta připraví kampaně pro období 2019 až 2021, jež budou navazovat na její předchozí práci z let 2016 až 2018.
Ve výběrovém řízení vyhlášeném v polovině loňského roku vyhrálo Momentum nad čtyřmi konkurenčními agenturami. „Zadání bylo ze strany klienta poměrně precizní, a to včetně požadavku na přípravu vzorové kampaně. Naše strategie vycházela ze zkušeností, které jsme získali prací pro klienta v minulosti, a dále z detailní znalosti především retailového segmentu. Strategie jako taková má za cíl zvyšovat vnímanou hodnotu našich vín,“ komentuje průběh tendru Alexandr Stojčev, Business and Communication Director agentury Momentum, a zároveň dodává: „Na straně Vinařského fondu je klient, který velmi rozumí jak vínu, tak i marketingu. To nám značně usnadňuje přípravu jednotlivých kampaní. Současně k tomu se snažíme dbát o efektivitu zvolených řešení. U nás navíc panuje nadšení při práci na takovém produktu, proto si velmi vážíme, že do toho s námi klient znovu šel.“
Připravované kampaně se tak nově nebudou věnovat pouze obecné komunikaci dle „barvy“ vína, ale zaměří se na jednotlivé odrůdy. Větší pozornosti se pak dostane i párování vína s jídlem.
Agentura Momentum si mimo jiné klade za cíl vnést do komunikace nové prvky a akcentovat technologické možnosti dnešní doby. Bude se jednat o kompletní integrovanou komunikaci, první kampaň by měla být spuštěna ještě v první polovině letošního roku.
V uplynulých letech získala agentura Momentum za práci pro Vinařský fond několik ocenění v soutěžích, jako je Effie Awards nebo české i evropské kolo IMC Awards.
-stk-