Vodafone změní strategii svého časopisu Čilichili

pátek, 26. dubna 2019, 10:10 Aktuality, PR, Tisk MediaGuru

Po 15 letech mobilní operátor Vodafone mění koncept časopisu Čilichili v komunikační platformu.

Zdroj: Vodafone

Zdroj: Vodafone

Vodafone mění koncept svého časopisu Čilichili. Podle vyjádření tiskového mluvčího společnosti Marka Steigera chce operátor se svou značkou pracovat více jako s komunikační platformou. „Za léta práce se z ČiliChili stalo něco více než časopis, stala se z něj silná komunikační platforma. Tvorba kvalitního obsahu pro naše fanoušky byla, je a bude prioritou. Aktuálně proto připravujeme úplně novou komunikační strategii, v rámci které si ale ČiliChili své  místo zcela jistě zachová,“ uvedl Steiger na dotaz MediaGuru.cz, zda časopis končí.

Zmínka o konci časopisu padla totiž na slavnostním večeru soutěže Zlatý středník, kde to uvedl Martin Vymětal  z agentury Boomerang Communication ve chvíli, kdy si za přípravu tohoto titulu přebíral první cenu v kategorii Nejlepší B2C časopis a noviny. Podle Steigera by však měl být zachován v určité podobě i tištěný titul, jen s pozměněnou distribucí.

Časopis Čilichili začal vydávat předchůdce Vodafonu mobilní operátor Oskar v roce 2004. O čtyři roky později byla spuštěna jeho online verze. Za svou patnáctiletou historii posbíral několik ocenění v soutěžích oceňujících firemní publikace. Tištěná verze vychází měsíčně a je k dispozici zdarma.

Podle posledních výsledků čtenosti Media projektu za druhé pololetí 2018 představovala čtenost magazínu 153 tisíc čtenářů na vydání. Průměrný tištěný náklad činil 44 tisíc výtisků. 

-stk-