Young Lions: V digitálu jsou první Zikmund a Janáč z VLMY&R

úterý, 9. dubna 2019, 19:15 Reklama, Young Lions 2019 MediaGuru

Své vítěze v soutěži už zná také kategorie Digital, ceny byly oznámeny po úterních prezentacích.

Vladimír Zikmund a Josef Janáč, foto: Lionhearted

Vladimír Zikmund a Josef Janáč, foto: Lionhearted

První místo v kategorii Digital v soutěži mladých nadějí Young Lions si odnesla dvojice Vladimír Zikmund a Josef Janáč z agentury VLMY&R. 

Druhou nejlepší práci předložili podle porotců Kateřina Faktorová a Dominik Šurýn z agentury Mindshare. 

Třetí místo obsadila dvojice David Böhm a Pavel Nejedlík z Kindred.

Čestné uznání poroty si odnesli Tomáš Hrábek a Michaela Pechanová ze Symbio Digital.

Úkolem soutěžních týmů bylo vytvořit kampaň pro Mary’s Meals, hnutí podporující zavádění školního stravování v chudých zemích.

Vítězné práce si v pořadí od prvního do třetího místa můžete prohlédnout níže. Všechny ostatní pak také na webu soutěže Young Lions.

Kateřina Faktorová a Dominik Šurýn, Mindshare, foto: Lionhearted

Kateřina Faktorová a Dominik Šurýn, Mindshare, foto: Lionhearted

David Böhm a Pavel Nejedlík, Kindred, foto: Lionhearted

David Böhm a Pavel Nejedlík, Kindred, foto: Lionhearted

Vladimír Zikmund a Josef Janáč, VLMY&R Prague

Kateřina Faktorová a Dominik Šurýn, Mindshare

David Böhm a Pavel Neejdlík, Kindred

Předsedou poroty digitální kategorie byl Razvan Capanescu, CEO McCann Prague. V porotě dále usedli: Petr Mižík, digital group supervisor Mets (součást Wavemaker, hlavního mediálního partnera kategorii), Martin Mareš, kreativní ředitel Leo Burnett Praha, Iva Welker, client service director Geometry Prague, a Martin Ježek, head of data, creative & strategy skupiny Kindred.

-mav-