Aplikace Bolt v kampani šetří, vynechává písmena

středa, 22. května 2019, 14:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Přepravní aplikace Bolt ve své kampani schválně vynechává písmena, interpunkci a diakritiku. Šetří na podstatné věci.

Zdroj: Bolt

Zdroj: Bolt

Přepravní aplikace Bolt (dříve známá pod názvem Taxify) spustila svou první marketingovou kampaň, v níž zdůrazňuje, že šetří na nedůležitých věcech, a naopak investuje do toho podstatného.

V kampani tak v outdooru a na internetu záměrně vynechává písmena, interpunkci nebo diakritiku či volí neutrální barvu. V rádiu zase poukazuje na to, že tvorba její reklamy byla levná. Cílem je poukázat na to, že Bolt nevydává peníze za zbytečnosti, ale ušetřené finance vkládá například do bonusů pro partnerské řidiče zajišťující přepravu cestujících nebo do slevových kampaní pro cestující samotné.

Zdroj: Bolt

Zdroj: Bolt

Zdroj: Bolt

Zdroj: Bolt

Autorem myšlenky kampaně je marketingový manažer Bolt Polsko Maksymilian Granat-Malicki. Kampaň se kromě v Česku objevila také v Polsku. Po vyhodnocení úspěšnosti bude rozhodnuto o jejím případném využití na dalších trzích, na kterých Bolt působí.

-stk-