Do agentury Actum Digital nastupuje Filip Huněk

neděle, 5. května 2019, 08:35 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Filip Huněk přechází z agentury Wunderman do Actum Digital.

Filip Huněk, zdroj: archiv Filipa Huňka

Filip Huněk, zdroj: archiv Filipa Huňka

Do společnosti Actum Digital, která se věnuje technologickým řešením v oblasti digitální transformace firem, marketingové automatizace a rozsáhlých webových projektů, nastupuje Filip Huněk na pozici Senior Digital Business Consultant. Zaměřovat se bude na konzultační činnost zejména pro německy hovořící klienty.

Huněk dosud působil v agentuře Wunderman, kde měl na starosti koordinaci globálních digitálních projektů pro klienta GlaxoSmithKline napříč produkčními týmy v Praze, Dhace a Buenos Aires. Předtím pomáhal v Aqua Digital s rozvojem zahraničních poboček v Londýně či Sarajevu. Mezi brandy, pro něž Huněk v minulosti navrhoval digitální kampaně a další online řešení, patří Coca-Cola, Nestlé, O2 či Johnson&Johnson.

Aktuálně působí též na Katedře mediálních studií FSV UK, kde se specializuje na oblast nových médií.    

-stk-