Do čela euroAWK přišel Darek Šmerda

čtvrtek, 9. května 2019, 07:30 Outdoor, Lidé MediaGuru

Tuzemská pobočka outdoorové společnosti euroAWK zřídila nový post generálního ředitele.

Foto: euroAWK

Foto: euroAWK

Generálním ředitelem euroAWK byl od začátku května jmenován Darek Šmerda, který se na trhu venkovní reklamy pohybuje více než 20 let. Ve struktuře euroAWK jde o nově zřízenou pozici, tuzemskou pobočku řídil dosud přímo německý majitel.

Šmerda pracoval mj. třináct let ve společnosti News Outdoor jako obchodní ředitel, později jako CEO a poté jako partner (News Outdoor je od roku 2012 součástí skupiny BigBoard Praha). Následně se stal partnerem společnosti Josida, která měla většinový podíl ve firmě News Advertising. Na konci roku 2016 došlo ke změně vlastnické struktury kdy společnost BigBoard Praha odkoupila 100% podíl ve společnosti News Advertising . Poslední více než dva roky pracoval Šmerda ve vlastní společnosti jako externí konzultant v oblasti médii.

euroAWK patří k předním firmám v oblasti venkovní reklamy. Na českém trhu je od roku 1991, jde o pobočku mezinárodní sítě společnosti AWK se sídlem v Německu.

-mav-