Kaspersky Lab spouští kampaň Zelený medvěd

sobota, 11. května 2019, 08:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Novou kampaní se Kaspersky Lab zaměřuje na rodiče a děti. Chce je edukovat v oblasti kybernetické bezpečnosti.

Zdroj: Kaspersky Lab

Zdroj: Kaspersky Lab

Společnost Kaspersky Lab spouští na českém trhu kampaň Zelený medvěd. Zaměří se na rodiče a děti na prvním stupni základních škol, které chce edukovat v oblasti kybernetické bezpečnosti.

Za pomoci plyšového zeleného medvěda bude děti nabádat k opatrnosti na síti a radit jejich rodičům, jak se svými potomky o tomto problému mluvit a jak je efektivně chránit. „Aby rodiče mohli svým dětem poradit, jak zvládat nástrahy internetu, musejí mít dobrý přehled o tom, co v tomto prostředí dělají a jak se chovají. Náš nový projekt se jim snaží vyjít maximálně vstříc. Díky kvízu získají nejen přehled o online aktivitách dětí a jejich povědomí o rizicích, ale také odborné rady a doporučení. K tomu jsme si pro každého navíc připravili netradiční a zábavnou knížku, která má děti naučit, jak správně používat internet,“ říká Miroslav Kořen, generální ředitel pro východní Evropu ve společnosti Kaspersky Lab.

Dvěma hlavními pilíři edukativní kampaně Kaspersky Lab jsou kvíz a vzdělávací knížka Kasper, Sky a zelený medvěd. Prostřednictvím online dotazníku na stránce zelenymedved.cz, v němž děti zaškrtnou odpovědi u třinácti jednoduchých otázek, získají rodiče informace o tom, jestli má jejich dítě o chování v internetovém prostředí alespoň základní povědomí. Ke každému bodu jim navíc odborníci poskytnou tipy, jak děti poučit a upozornit na nástrahy internetu. Na stránkách si stáhnou i digitální knížku od dánské spisovatelky Marlies Slegersové.

Z knihy Kasper, Sky a zelený medvěd, zdroj: Kaspersky Lab

Z knihy Kasper, Sky a zelený medvěd, zdroj: Kaspersky Lab

„Chceme, aby byla kampaň dostatečně zábavná pro děti, ale zároveň přinesla rodičům reálný obrázek o tom, co jejich ratolesti na internetu skutečně dělají a nedělají. O tom drtivá většina rodičů nemá dnes příliš tušení, přitom hrozby mnohdy nejsou na první pohled viditelné a mnoho problémů se ukrývá i ve zdánlivě nevinných detailech,“ říká Marek Elznic z agentury Aetna, která se na online kampani podílí.

Kampaň bude současně probíhat i na sociálních sítích, a to na Facebooku a Instagramu. Zapojí se do ní i influenceři z řad českých herců, kteří sami mají děti, které bez chytrých telefonů neudělají ani krok.

O PR podporu se stará Grayling.

-stk-