Kaufland posílá nabídky zákazníkům přes WhatsApp

středa, 29. května 2019, 10:00 Aktuality, Retail MediaGuru

Kaufland začal informovat zákazníky o svých akčních nabídkách přes newsletter v aplikaci WhatsApp. Během prvního měsíce se k odběru přihlásilo přes tisíc lidí.

Zdroj: Kaufland ČR

Zdroj: Kaufland ČR

Obchodní řetězec Kaufland se jako první retailový řetězec rozhodl využít aplikaci WhatsApp pro komunikaci se svými zákazníky a začal posílat zákazníkům zprávy prostřednictvím WhatsApp newsletteru. Zákazník tak je informován o nejlepších akčních nabídkách a novinkách. Během prvního měsíce od spuštění se k odběru přihlásilo více než tisíc lidí.

 „Zákazník je zhruba třikrát týdně informován o aktuálním dění u nás. Posíláme mu například zprávy o jednodenních slevách či výhodných nabídkách a dáváme mu tipy, na co se během nákupu v daný den zaměřit. Nekomunikujeme však jen prodejní akce. Ale třeba i zajímavé soutěže, do kterých se může zapojit, nebo jej informujeme o novinkách u nás,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland ČR.

Kaufland je součástí německé obchodní skupiny Schwarz  (stejně jako Lidl) a v ČR provozuje 133 prodejen, 2 logistická centra a vlastní masozávod.  

-zue-