Konference Brand Management 2019 zveřejnila téma

pondělí, 20. května 2019, 17:50 Aktuality, Marketing MediaGuru

Letos je u českých marketérů více než kdy dříve patrný zájem o efektivitu. I to je téma podzimní konference Brand Management 2019, která proběhne 2. října v Cubex Centru Praha.

Zdroj: Blue Events

Zdroj: Blue Events

Maximální výkon, efektivita, splnění cílů. To jsou trendy letošního roku pro české marketéry. Dokládá to i rekordní zájem o Communication Summit 2019, který se koná příští týden 29. května, a už teď má vyprodáno. Pořádající společnost Blue Events proto připravuje na 2. října 2019 v Cubex Centru Praha další ročník konference Brand Management 2019. Ta odpoví na otázku nejen marketingových oddělení: Jak růst v nových podmínkách.

Hlavní hvězdou konference Brand Management 2019 bude Jenni Romaniuk, která spolu s dalšími řečníky z českých a slovenských firem nabídne novou roadmapu pro řízení značek. Jenni Romaniuk je spoluautorkou nové bible marketingu How Brands Grow, jejíž první díl vyšel vloni česky pod názvem „Jak se budují značky“. V Austrálii vede aktuálně nejlepší centrum brand marketingu na světě, do Prahy zavítá poprvé.

Účastníci konference tak budou mít možnost čerpat z výsledků desítky let trvajících robustních analýz. Ty odhalují reálné zákonitosti fungování marketingu napříč kategoriemi a trhy. Na tento  přístup už přecházejí společnosti jako Brown-Forman, Coca-Cola, Disney Destinations, Facebook, Goodyear, Google, GSK, KFC, Mars, Nestlé, PepsiCo, Procter & Gamble, Raiffeisenbank, Red Bull, Unilever a řada dalších. V neposlední řadě z těchto znalostí čerpá výrazně také Les Binet, guru marketingové efektivity a hlavní tahák Communication Summitu 2019.

Při registraci do 28. června je možné  získat zvýhodněné vstupné. Každý účastník konference obdrží výtisk knihy „Jak se budují značky“ jako dárek.

Další informace a možnosti registrace získáte zde.

-mav-