Media Club má novou šablonu pro tvorbu HbbTV aplikace

čtvrtek, 30. května 2019, 15:35 Aktuality, TV, Internet & Mobil MediaGuru

Media Club nabízí novou šablonu pro tvorbu HbbTV aplikace na sběr leadů v podobě mobilních čísel zdarma.

Foto: FTV Prima

Foto: FTV Prima

Obchodní zastupitelství Media Club vyvinulo novou šablonu do aplikace HbbTV Creator. Tato šablona umožňuje klientům sbírat kontakty na uživatele u obrazovek, kteří mají zájem o inzerovaný produkt nebo službu. Stejně jako předchozí aplikace z platformy HbbTV Creator je pro klienty Media Clubu  zdarma.

„Rozhodli jsme se rozvinout nabídku aplikací, protože poptávka po mediálním prostoru v prostředí hybridní televize neustále roste. Za nárůstem této poptávky stojí mimo jiné právě zjednodušení procesu tvorby aplikace, která je potřebná pro kampaň v HbbTV. Pro klienty jsme navrhli čtyři základní aplikace, které si mohou vytvářet jednoduše a zdarma pomocí HbbTV Creatoru,“ říká Petr Hatlapatka, vedoucí online prodeje Media Clubu.

Klienti mohou prostřednictvím aplikace sbírat telefonní čísla diváků. Uživatel může být posléze osloven s konkrétní nabídkou. Například klient z oblasti bankovnictví sbíral kontakty zájemců o založení nového účtu.

V současné době průměrné CTR komerčního červeného tlačítka (Switch-In) dosahuje hodnoty 2 %, u kampaní cílených pouze na stanici Prima se CTR pohybuje kolem 4 %.

Podle únorového měření Českých Radiokomunikací může FTV Prima prostřednictvím HbbTV v jeden okamžik zasáhnout až 298 000 diváků. Podle posledního oficiálního měření ze srpna 2018 je celkový počet diváků s HbbTV televizí přes 2,2 miliony.

-mav-