Mobilboard může prodávat reklamu v Moravskoslezském kraji

pondělí, 6. května 2019, 11:25 Aktuality, Outdoor MediaGuru

Společnost Mobilboard získala povolení provozovat reklamu v autobusech v Moravskoslezském kraji.

Foto: Mobilboard

Foto: Mobilboard

Společnost Mobilboard dokázala vyjednala s Koordinátorem ODIS (integrovaný dopravní systém) v Moravskoslezském kraji několik formátů, které bude moci nabízet na autobusech provozovaných v tomto kraji.

Dopravci provozující dopravu v tomto regionu museli splnit při výběrovém řízení přísné podmínky pro soutěž vycházející z Technických a provozních standardů ODIS. V první fázi zde nebylo možné provozovat reklamu žádnou a vozy měly zůstat zcela čisté opatřeny pouze znaky kraje. Po ročním vyjednávání se podařilo získat povolení k provozování alespoň třech standardizovaných reklamních formátů – zadní okno autobusu, boční okna a TV spoty v LCD monitorech.

Firmy z regionu i z celé republiky tak budou moci oslovit své potenciální zákazníky v lokalitách Novojičínsko, Frýdecko-Místecko, Frýdlantsko, Opavsko, Vítkovsko, Bruntálsko, Krnovsko, Rýmařovsko, Bílovecko atd.

„Každopádně jsme prorazili podmínky, které se zpočátku zdály neprůchodné. Chtěli bychom tímto poděkovat zástupcům Koordinátora ODIS, že vzal v potaz naše argumenty a umožnil inzerovat firmám v regionu. Protože lepší řešení je dohodnout se na standardizovaných formátech a pevně daných podmínkách než prosazovat plošný globální zákaz,“ uvedla Radmila Pospíšilová, managing directorka Mobilboard.

K linkám v Praze se připojil Středočeský a Moravskoslezský kraj a společnost plánuje do budoucna rozšířit nabídku o další lokality a reklamní plochy. Tímto krokem vzniká projekt, který skýtá v Česku jeden tisíc vozů MHD, PID a dálkové dopravy, určené jako nosiče pohyblivé reklamy. Společně se zastoupením dopravců na Slovensku je to téměř dva tisíce vozidel.

 „K neustálému rozvoji nám přispívají vlastní realizované výzkumy, viz například ‚Výzkumu účinnosti venkovní reklamy na vozidlech MHD‘, o které se opíráme při zkvalitňování služeb. Díky vlastním datům o počtu impresí, OTS nebo reach v exteriéru, interiéru můžeme klienta nasměřovat k efektivní spolupráci a smysluplnému vynaložení finanční prostředků na kampaň.  Těmito daty se zároveň potvrzuje účinnost a síla vlivu venkovní reklamy na vnímání produktu/značky spotřebitelem,“ tvrdí Radmila Pospíšilová.

-mav-