Mondelēz volí na digitál značky Halls agenturu Peppermint

pondělí, 20. května 2019, 11:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Na digitální komunikaci značky Halls si společnost Mondelēz vybrala agenturu Peppermint.

Zdroj: Repro reklamní spot Hall, Mondelēz

Zdroj: Repro reklamní spot Hall, Mondelēz

Společnost Mondelēz si na zajištění digitální komunikace své značky Halls na českém a slovenském trhu zvolila agenturu Peppermint. Ta zahájila spolupráci kampaní s hokejovou tematikou.

„Chtěli jsme se odlišit od ostatních spotů plných hokejistů a národní hrdosti. Hokejem při mistrovství žije celá země a věříme, že českým fanouškům je vlastní určitý nadhled,“ přibližuje aktuální kampaň Marek Farkaš, head of art Peppermintu.

Hokejový reklamní spot bonbonů Halls

Kampaň běží v televizi na kanálech České televize, dále na sociálních sítích a v místě prodeje. Televizní spot produkovala společnost Dawson production.

-stk-