Na Sabre Awards bodovala agentura Bison & Rose

úterý, 28. května 2019, 07:35 Aktuality, PR MediaGuru

Agentura Bison & Rose si z regionálního klání Sabre Awards veze domů zlato za projekt CTP Art Wall.

Zástupci Bison & Rose s cenou za projekt CTP Art Wall (zleva): Zuzana Binarová, Vladimír Bystrov a Dita Vašíčková, zdroj: Bison & Rose

Zástupci Bison & Rose s cenou za projekt CTP Art Wall (zleva): Zuzana Binarová, Vladimír Bystrov a Dita Vašíčková, zdroj: Bison & Rose

Bison & Rose jako jediná česká agentura uspěla na regionálním klání soutěže Sabre Awards. Z Londýna, kde se ceny letošního 15. ročníku vyhlašovaly, si přivezla zlato z kategorie Real Estate & Construction za projekt „CTP Art Wall“.

Projekt CTP Art Wall, který agentura vytvořila pro klienta CTP Invest, spojuje byznys s uměním. Jeho výsledkem byla největší mural art malba v České republice v podobě rozkvetlé zahrady v těsném sousedství dálnice D1. Na počátku projektu byla vyhlášena mezinárodní soutěž o grafický návrh, který by zdobil halu o rozloze až 6 500 m2CTParku Humpolec. Slavnostní vyhlášení výsledků bylo spojeno s výstavou všech přihlášených návrhů. Poslední fází byla samotná realizace, kdy skupina umělců v čele s vítězem soutěže po dobu šesti dní a nocí sprejovala rozsáhlou plochu haly. Celá komunikace byla provázána se sociálními sítěmi CTP, vznikla webová stránka CTP Art Wall a zapojili se i samotní umělci, kteří informace o projektu sdíleli. V komunikaci byla zdůrazňována především unikátnost a rozsah uměleckého díla v českých poměrech.

„Jsme rádi, že jsme se s CTP mohli podílet na projektu, který výrazně změnil vnímání průmyslových nemovitostí v České republice. Je dobře, že projekt zazářil i v mezinárodním srovnání.  Je to pro nás důstojným vyvrcholením několikaleté práce pro tohoto klienta,“ říká Vladimír Bystrov z Bison & Rose.

Dvě ceny si ze soutěže odvezly i slovenské agentury: V regionální kategorii Central Eastern Europe cenu získaly agentury Triad Advertising a PR Clinic za svou práci „True Colors of Slovakia“ pro Absolut vodku.  V kategorii Pharmaceutical: RX si cenu vysloužila agentura Seesame Communication Experts za kampaň „WTF is HPV?“ pro Merck.

V letošním ročníku soutěže, kterou každoročně vyhlašuje The Holmes Report, se v regionu EMEA o vítězství ucházelo téměř 2 400 projektů v celkem 89 soutěžních kategoriích.

Přehled všech výsledků naleznete zde.

-stk-