OMV rozvíjí koncept značky Viva, nabízí produkty „na cesty“

pátek, 31. května 2019, 12:20 Aktuality, Retail MediaGuru

Síť OMV rozšiřuje nabídku Viva obchodů o nové produkty. Od května jsou k dispozici dva druhy nové ledové kávy pod značkou Viva.

Zdroj: OMV

Zdroj: OMV

Síť čerpacích stanic OMV rozšiřuje nabídku obchodů Viva o nové produkty určené „na cesty“. Od května je k dispozici nová ledová káva pod značkou Viva. Firma ji vybrala také proto, že se stala vítězem uživatelského testu.

OMV tímto krokem uvádí na trh novou značku produktů. Prvním zástupcem této kategorie je právě ledová káva ve dvou příchutích – Cappuccino a Café Latte, která zvítězila v reprezentativní testovací ochutnávce ledových kávových výrobků, jež provedla vídeňská společnost Sensor Market Research. V obchodech sítě čerpacích stanic se bude prodávat v uzavíratelných 250g lahvích.

V posledních třech letech se OMV výrazně zaměřuje na modernizaci čerpacích stanic a rozšiřování konceptu Viva.  Soustředí se i na nabídku čerstvě připravovaného občerstvení, prémiové Fairtrade kávy, produktů každodenní potřeby, dárků a dalšího zboží i služeb, jako je například vinotéka Viva.

-zue-