Sušenky Oreo od června startují novou kampaň „To jsme my“. Jejím cílem je jednak představit novinku Strawberry Cheesecake, jednak věnovat pozornost spolupráci s neslyšícími.
„Oreo je o hudbě, zábavě či sdílení společných chvilek. A právě neslyšící bývají často sociálně vyloučeni. Oreo má podtitul ,To jsme my‘, ať už se slyšíme, nebo se dorozumíváme jiným způsobem. Chceme ukázat, že lidé se nemusí bát s neslyšícími komunikovat – nebo se o to aspoň pokoušet. Hravou formou, která je Oreu vlastní, proto chceme představit fráze ve znakovém jazyce,“ říká Marie Buzková ze společnosti Mondelēz, jež má Oreo ve svém portfoliu.
Kampaň pracuje s formátem krátkých videí, v nichž hlavní roli hrají neslyšící. Ke spolupráci byla přizvána neslyšící tanečnice Michaela Kosiecová, která vystudovala taneční obor na brněnské JAMU a jako jedna z málo neslyšících se prosadila jako vzdušná akrobatka. Dále značka spolupracuje s Janem Emmerem, který loni zvítězil ve světové soutěži o nejkrásnějšího neslyšícího muže světa.
Michaela Kosiecová ve spolupráci s choreografem JK Sanchezem připraví rovněž speciální workshop v rámci tanečního festivalu SDK Europe v Brně, kde bude slyšící seznamovat se světem tance neslyšících a ukáže, že i neslyšící lidé mohou cítit tanec stejně jako slyšící.
Součástí kampaně jsou také ochutnávky letní novinky Strawberry Cheesecake, na kterých si mohou zájemci osvojit základy znakového jazyka.
-stk-