Oreo v nové kampani spolupracuje s neslyšícími

úterý, 21. května 2019, 13:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Oreo spouští novou kampaň „To jsme my“, podporuje novinku Strawberry Cheesecake a věnuje se neslyšícím.

Oreo spolupracuje s neslyšící tanečnicí Michaelou Kosiecovou a Janem Emmerem, který loni zvítězil ve světové soutěži o nejkrásnějšího neslyšícího muže světa, zdroj: Mondelēz.

Oreo spolupracuje s neslyšící tanečnicí Michaelou Kosiecovou a Janem Emmerem, který loni zvítězil ve světové soutěži o nejkrásnějšího neslyšícího muže světa, zdroj: Mondelēz.

Sušenky Oreo od června startují novou kampaň „To jsme my“. Jejím cílem je jednak představit novinku Strawberry Cheesecake, jednak věnovat pozornost spolupráci s neslyšícími.

„Oreo je o hudbě, zábavě či sdílení společných chvilek. A právě neslyšící bývají často sociálně vyloučeni. Oreo má podtitul ,To jsme my‘, ať už se slyšíme, nebo se dorozumíváme jiným způsobem. Chceme ukázat, že lidé se nemusí bát s neslyšícími komunikovat – nebo se o to aspoň pokoušet. Hravou formou, která je Oreu vlastní, proto chceme představit fráze ve znakovém jazyce,“ říká Marie Buzková ze společnosti Mondelēz, jež má Oreo ve svém portfoliu.

Kampaň pracuje s formátem krátkých videí, v nichž hlavní roli hrají neslyšící. Ke spolupráci byla přizvána neslyšící tanečnice Michaela Kosiecová, která vystudovala taneční obor na brněnské JAMU a jako jedna z málo neslyšících se prosadila jako vzdušná akrobatka. Dále značka spolupracuje s Janem Emmerem, který loni zvítězil ve světové soutěži o nejkrásnějšího neslyšícího muže světa.

Michaela Kosiecová ve spolupráci s choreografem JK Sanchezem připraví rovněž speciální workshop v rámci tanečního festivalu SDK Europe v Brně, kde bude slyšící seznamovat se světem tance neslyšících a ukáže, že i neslyšící lidé mohou cítit tanec stejně jako slyšící.

Součástí kampaně jsou také ochutnávky letní novinky Strawberry Cheesecake, na kterých si mohou zájemci osvojit základy znakového jazyka.

Cílem kampaně je představit novinku Oreo Strawberry Cheesecake, zdroj: Mondelēz.

Cílem kampaně je představit novinku Oreo Strawberry Cheesecake, zdroj: Mondelēz.

-stk-