Potten & Pannen – Staněk má novou vizuální identitu

čtvrtek, 2. května 2019, 16:40 Aktuality, Marketing MediaGuru

Společnost Potten & Pannen – Staněk změnila svou vizuální identitu. K logu přibyl podpis Pavla a Miloše Staňka.

Zdroj: Potten & Pannen – Staněk

Zdroj: Potten & Pannen – Staněk

Společnost Potten & Pannen – Staněk, prodávající luxusní kuchyňské vybavení a kulinářské zážitky, změnila svou vizuální identitu. Cílem bylo ji zjednodušit, aby se dala více přizpůsobit komunikaci na různých kanálech. Zároveň však měl být zachován původní charakter značky. K logu přibyl podpis majitelů Pavla a Miloše Staňka.

„Úprava a zjednodušení identity je přípravou na další etapu značky Potten & Pannen, která bude postavena kolem zážitků a radosti z vaření a kterou budeme posouvat z produktového do více lifestylového teritoria,“ říká o nové podobě identity Pavel Staněk.

Nová vizuální identita má v sobě nést charakter společnosti, její osobní přístup i lidi, kteří za ní stojí. Zároveň se vyznačuje adaptabilitou, s níž ji lze aplikovat do digitálního prostředí, mimo jiné i na sociální sítě. Ponechán byl prvek tzv. jedlých květů, který doplňuje celkový výraz. Psaný podpis majitelů má být zárukou kvality.

Změna loga Potten & Pannen – Staněk, zdroj: Potten & Pannen – Staněk

Změna loga Potten & Pannen – Staněk, zdroj: Potten & Pannen – Staněk

Prvek jedlých květů bude používán především na sociálních sítích či v outdoorové komunikaci, zdroj: Potten & Pannen – Staněk.

Prvek jedlých květů bude používán především na sociálních sítích či v outdoorové komunikaci, zdroj: Potten & Pannen – Staněk.

Kromě loga upravuje firma i layout na všech svých komunikačních kanálech tak, aby spolu vizuální prvky korespondovaly a byly použitelné pro jakoukoliv značku nebo produkt.

-stk-