Relaunch značky Activia připraví agentura Isobar

středa, 1. května 2019, 08:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pro plánovaný relaunch značky Activia na českém a slovenském trhu si společnost Danone vybrala agenturu Isobar.

Zdroj: FB Activia

Zdroj: FB Activia

Na relaunch značky Activia na českém a slovenském trhu společnost Danone zvolila ve výběrovém řízení pražskou agenturu Isobar, která na zadání spolupracovala se sesterskými agenturami Spectra Agency a Bistro Social ze sítě Dentsu Aegis Network.

Tendru se zúčastnilo pět českých agentur. Úkolem bylo připravit strategii a kreativu pro dlouhodobý komunikační koncept s využitím globální kreativy a s přípravou lokálních aktivací, které pomohou v repositioningu značky Activia.

„Letos Activia představí mnoho produktových novinek a s nimi také inovace v oblasti komunikace značky. Activia přijala zcela nový způsob komunikace, který vedl k vytvoření platformy ,More. Much more‘. Nicméně v dialogu s novými cílovými skupinami nepůjde pouze o hezké fotky a milá slova. Značka naváže spolupráci s influencery a ve své komunikaci se dotkne aktuálních společenských fenoménů. Brand bude i nadále aktivovat funkční positioning Activie vycházející z pozitivního vlivu na zažívání. Věříme, že tato komplexní transformace povede k repositioningu brandu a posílení pozice na trhu,“ uvedl strategický ředitel Isobaru Tomáš Preněk.

Samotná komunikace začne koncem května a v několika fázích potrvá až do září. Kampaňovou platformu zastřeší centrální komunikační koncept. Isobar centrální koncept rozpracuje do lokálně relevantní aktivační kampaně. Komunikaci podpoří i řada českých a slovenských influencerů.

-stk-