RSTS podtrhuje v kampani roli žen pro kvalitu bydlení

čtvrtek, 16. května 2019, 10:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Spoty mají podporovat image Raiffeisen stavební spořitelny jako partnera pro pořízení vlastního bydlení či modernizace.

Foto: RSST

Foto: RSST

Raiffeisen stavební spořitelna (RSTS) uvedla novou komunikační kampaň „Díky ženám bydlíme lépe, díky Raiffeisen stavební spořitelně na to máte“. Cílem je zvýšení povědomí o značce a motivace lidí k modernizaci či pořízení lepšího bydlení.

Koncept kampaně má s nadsázkou vyjadřovat, že za zvelebováním domovů stojí převážně ženy. Spoty mají podporovat image firmy jako partnera pro pořízení vlastního bydlení, rekonstrukce či modernizace.

Koncept vytvořila reklamní agentura VCCP. Natáčení probíhalo dva dny v pražských Vršovicích a výsledkem jsou dva třicetisekundové příběhy ze života jedné čtyřčlenné rodiny. Spoty se v médiích objeví postupně a budou zaměřeny na komunikaci úvěrů na bydlení od 2,14 % ročně.

„V naší nové kampani je hlavní nosnou myšlenkou situace, kterou určitě mnoho z nás dobře zná. Tou je, že zejména díky ženám a jejich dlouhodobému a nenápadnému přesvědčování měníme své bydlení k lepšímu,“ komentuje Lukáš Kopecký, marketingový ředitel Raiffeisen stavební spořitelny.

Hlavními komunikačními kanály jsou televize a internet. Kromě toho se však kampaň objeví také v rádiových spotech a v outdooru. S novými vizuály se lidé budou moci setkat také v POS materiálech na pobočkách spořitelny.

-mav-