7Up vrací do letní kampaně postavičku Fido Dido

čtvrtek, 6. června 2019, 17:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka 7Up spouští letní kampaň s kreslenou postavičkou Fido Dido. Kromě televize se objeví i na limitované edici.

Klíčový vizuál aktuální kampaně značky 7Up, zdroj: PepsiCo

Klíčový vizuál aktuální kampaně značky 7Up, zdroj: PepsiCo

Limonáda 7Up startuje letní kampaň, v níž chce inspirovat k prožívání přítomného okamžiku. Její tváří se stal kreslená postavička Fido Dido, s níž značka pracovala už v 90. letech minulého století.

S mottem: „Užij si chill“ a v rytmu reggae odkazuje kampaň na anglickou zkratku JOMO (joy of missing out), která se dá volně přeložit jako radost z promeškaného. „Odkazem kampaně není zbavit se moderních technologií či sociálních sítí, ale žít takříkajíc tady a teď. 7Up chce spolu s Fido Dido inspirovat k aktivnímu životu a objevování jeho krás včetně osobní komunikace spolu s těmi, na kterých nám záleží,“ vysvětluje Kateřina Komárková, manažerka značky Pepsi pro ČR.

Kampaň se objeví v televizi, na internetu a také v místě prodeje. Televizní spoty budou nasazeny na stanice skupiny Prima, první dva měsíce poběží půlminutové spoty, v srpnu je vystřídá patnácti sekundová produktová reklama.

Nový reklamní spot značky 7Up s postavičkou Fido Dido

Reklamní spot s postavičkou Fido Dido z 90. let

Fido Dido se propíše i do designu limitovaného edice plechovek a série oblečení, obsahující trička nebo mikiny, o které bude možné soutěžit.

Produkci kampaně zajistila agentura Mark BBDO. O digitál se stará Etnetera.

-stk-