Asociace komunikačních agentur (AKA) odstartovala další ročník soutěže Effie. Přihlášky je možné posílat do 19. srpna. Nové jsou průřezové kategorie, způsob vybírání Grand Prix i partner v podobě televize Prima. Novinkou je také Zvláštní cena za nejlépe podložená a vypovídající data o dopadech komunikace, kterou udělí SIMAR.
O tom, která práce získá Grand Prix, rozhodne speciální porota přímo před zraky diváků přítomných na závěrečném večeru 6. listopadu v kině Lucerna. Předsedou zvláštní poroty bude generální ředitel FTV Prima Marek Singer.
„Effie je vrcholná událost sezóny v oboru a spojení se značkou Prima posiluje vědomí, že televizní reklama je u nás nadále nejefektivnějším mediálním kanálem,“ zdůvodňuje Marek Singer rozhodnutí podpořit soutěž efektivity.
Partnerství přinese mimo jiné Effie významně vyšší mediální pokrytí nad rámec oborových medií. „Jsme rádi, že významný mediální dům ocenil význam Effie pro rozvoj reklamního byznysu. Věřím, že v následujících letech budou následovat partneři z dalších mediálních skupin, pro něž je reklama klíčovým zdrojem příjmu,“ komentuje ředitel AKA Marek Hlavica a doplňuje, že letitým partnerem soutěže je také Unie vydavatelů.
-stk-