BeBe Dobré ráno se spojuje v kampani s Notinem

pondělí, 3. června 2019, 14:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

BeBe Dobré ráno spouští novou kampaň s Notinem a novou ambasadorkou Lenkou Vacvalovou.

Klíčový vizuál k nové kampani značky BeBe Dobré ráno, zdroj: Mondelēz

Klíčový vizuál k nové kampani značky BeBe Dobré ráno, zdroj: Mondelēz

Značka snídaňových sušenek BeBe Dobré ráno startuje před letními prázdninami novou kampaň se spotřebitelskou soutěží spolu s partnerem – e-shopem Notino. Soutěž s hlavním mottem „Probuď se do krásy“ bude mít podporu v online prostředí a místě prodeje. Tváří kampaně se stala slovenská herečka a moderátorka Lenka Vacvalová.

V soutěži mohou zájemci hrát o deset proměn s vizážistou a vlasovým stylistou a dárkové poukazy v hodnotě půl milionu korun. „Sušenky BeBe Dobré ráno jsou oblíbenou snídaňovou či svačinkovou volbou pro spotřebitele, kteří žijí aktivním a zdravým způsobem života, zajímá je, co jedí a jak vypadají. Rozhodli jsme se proto jejich zájmy podpořit a přispět k jejich dobrému pocitu poukazy na krásu,“ vysvětluje Veronika Demčíková, manažerka značky BeBe Dobré ráno.

Komunikační podpora bude probíhat in-store na obalech produktů a v rámci POS materiálů. Doplní ji dvacetisekundový spot a krátký bumper s Lenkou Vacvalovou, a to na sociálních sítích Instagram, Facebook a Youtube. „Důležitou cílovou skupinou jsou maminky malých dětí a mladé aktivní a pracující ženy. I s ohledem na to jsme navázali dlouhodobou spolupráci s novou tváří v podobě Lenky Vacvalové, která je velmi aktivní v pracovním i osobním životě, a i přes toto nasazení zůstává velmi okouzlující ženou. Věříme, že dokáže oslovit a motivovat jak naše věrné zákaznice, tak i ty nové,“ doplňuje Demčíková.

Reklamní spot s Lenkou Vacvalovou na podporu soutěže

Do soutěže se mohou zapojit spotřebitelé z České republiky a Slovenska, kteří v červnu zakoupí jeden z více než 1,3 milionů soutěžních produktů BeBe Dobré ráno se samolepkou a soutěžním kódem a zadají ho na speciální microsite www.bebedobreranosoutez.cz.

O přípravu kampaně se postaraly agentury Isobar a Garp.

-stk-