Globální marketing značky Kia vede Artur Martins

úterý, 18. června 2019, 07:20 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Viceprezidentem a vedoucím divize globálního marketingu značky Kia se stal Artur Martins.

Artur Martins, zdroj: Kia

Artur Martins, zdroj: Kia

Viceprezidentem a vedoucím divize globálního marketingu značky Kia s působištěm v centrále společnosti Kia Motors Corporation v korejském Soulu se stal Artur Martins, který doposud vedl marketing a produktové plánování v Evropě.

Ve své nové pozici bude Artur Martins dohlížet na celosvětový rozvoj a marketing značky Kia v době, kdy se společnost připravuje k rozšiřování modelové řady nových produktů, elektrifikovaných pohonů a pokrokových technologií na poli řízení a bezpečnosti.

Pro korejskou automobilku pracuje od roku 2014. Předtím bezmála dvě desítky let sbíral zkušenosti v rámci světového automobilového průmyslu a zastával různé pozice u značek Volkswagen, Toyota a Fiat. Jeho nástupce na evropské pozici bude oznámen v nejbližším možném termínu.

-stk-