KitKat podporuje kampaní „naRuby" růžovou tyčinku

úterý, 4. června 2019, 11:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Na mladé spotřebitele do 25 let cílí kampaň KitKat, která promuje tyčinku z růžové čokolády.

Foto: Symbio

Foto: Symbio

Značka KitKat přichází s novou kampaní, která doprovází uvedení nového produktu KitKat Ruby. Komunikace staví na claimu se slovní hříčkou „Dej si pauzu naRuby”. Kampaň běží na Instagramu, YouTube a v kinech Cinestar. Jejím cílem je aktivizovat zejména mladé lidi do 25 let.

Tváří kampaně se stal youtuber a komik Vladimír Kadlec vystupující pod přezdívkou @vladavideos. Kampaň připravila agentura Symbio.

„Vycházíme z názvu Ruby a využíváme jazykové hříčky, abychom ukázali, jak novinka převrací naruby nejen léta neměnné zákony ve výrobě sladkostí, ale i principy pauzy, s níž se KitKat dlouhodobě spojuje,” nastiňuje hlavní insight Klára Slavíková, Head of Social Symbio.

Novinka KitKat Ruby se vyznačuje růžovou čokoládou, která se vyrábí z růžových kakaových bobů. „KitKat byla první značka, která v roce 2018 představila Ruby čokoládu. Čokoládovou tyčinku, která má zcela přírodní chuť i barvu, chceme nabídnout i našim spotřebitelům v Česku a na Slovensku,“ uvedla Adenike Gbadeboriová, brand manažerka značky.

-mav-