Marketing značek Tefal, Rowenta či Krups vede Vilkus

čtvrtek, 27. června 2019, 10:00 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Novým marketingovým ředitelem Groupe SEB pro střední Evropu je od června 2019 Roman Vilkus.

Roman Vilkus, zdroj: Groupe SEB

Roman Vilkus, zdroj: Groupe SEB

Marketing společnosti Groupe SEB, jež má v portfoliu značky spotřebičů pro domácnost a osobní péči Tefal, Rowenta či Krups, povede ve střední Evropě Roman Vilkus. Doposud zastával funkci ředitele pro Category, Trade Marketing a On-line prodejní kanál pro střední Evropu.

Za jeden ze svých hlavních cílů označil Roman Vilkus další posun inovací směrem k trvalé udržitelnosti výrobků všech značek nadnárodní společnosti Groupe SEB.

Do Groupe SEB nastoupil v listopadu 2017. Předtím 18 let působil ve společnosti Procter & Gamble.

-stk-