Novou tváří sklárny Moser je topmodelka Hana Soukupová

středa, 26. června 2019, 07:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Novou tváří sklárny Moser se stala topmodelka Hana Soukupová. Je součástí nové kampaně „The Art of Impossible“.

Hana Soukupová v šatech od Jiřího Kalfaře, inspirované vázou z moserovské kolekce Stones, zdroj: Moser

Hana Soukupová v šatech od Jiřího Kalfaře, inspirované vázou z moserovské kolekce Stones, zdroj: Moser

Karlovarské sklárny Moser spouští novou kampaň s názvem „The Art of Impossible“, v níž se historicky poprvé spojuje se známou tváří. Novou ambasadorkou značky se stala česká topmodelka Hana Soukupová, původem z Karlových Varů.

Kampaň bude k vidění v tisku, ve vybraných lifestylových titulech, jako je Vogue, Esprit, Proč Ne?!, Forbes nebo Harper‘s Bazaar.

Na přípravě kampaně se podílel módní návrhář Jiří Kalfař, který pro Hanu Soukupovou vytvořil šaty inspirované vázou z moserovské kolekce Stones. Vizuály nafotil Braňo Šimončík.

-stk-