Obchod Shop Up Stories nabízí malé designérské značky

čtvrtek, 20. června 2019, 15:25 Aktuality, Retail MediaGuru

Nový obchod Shop Up Stories dává prodejní prostor malým nezávislým značkám z oblasti designu a lifestylu.

Na Vinohradech vyrostl nový obchod nabízející značky známé z designérských trhů, foto: Shop up Stories.

Na Vinohradech vyrostl nový obchod nabízející značky známé z designérských trhů, foto: Shop up Stories.

Na pražské adrese Anglická 14 otevřel v uplynulých dnech obchod s názvem Shop Up Storiesjenž nabízí prodejní prostor malým nezávislým značkám z oblasti designu a lifestylu. Díky tomu získávají jejich tvůrci možnost prezentovat své produkty i jinak než jen na internetu a na designérských trzích.

Zatím je v obchodě nabízeno 16 nezávislých značek, které jsou do portfolia pečlivě vybírány. Důraz je přitom kladen na udržitelnost, proces samotné výroby a podporu ručně vyrobených produktů či fair trade. Vystavení jejich produktů se bude průběžně měnit. Výrobci mají možnost zakoupit si libovolně velký prostor, na regále či stole. 

Značky prezentované v Shop Up Stories

  • A Cup Of Style
  • Alex Monhart
  • Beloved
  • Benu Made
  • By.Carambol
  • Cannor
  • Clap Design
  • Clasp’pin
  • Dřevo a Železo
  • In August Co.
  • Leather Utilities
  • Smyssly
  • LnkRules
  • Urban tokyobike
  • wild moon
  • Zesto

Kromě vystavení mohou značky využít Shop Up Stories jako místo pro vyzvedávání online objednávek. V obchodě budou také probíhat pravidelné workshopy a semináře, které by měly napomáhat vývoji a růstu samotných značek a speciální pop up eventy představující limitované kolekce tvůrců nejen ze samotné prodejny.

Otevřeno je každý všední den od 10:30 do 19 hodin a je zcela bezhotovostní, což souvisí s tím, že za ním stojí Hakki Goktas, zakladatel a CEO firmy Slashpay, zprostředkovávající platby kartou například v Manifesto Market, na festivalu Metronome Prague nebo na akcích věnovaných designu.

Praha je pro Shop Up Stories pilotním místem. Do budoucna by chtěl Hakki Goktas otevřít podobný koncept i v zahraničí, například v Londýně, Berlíně nebo Budapešti, a pomoci tak lokálním značkám se zahraniční expanzí.

-stk-