RB v kampani komunikuje, kolik vyplatila na úrocích

čtvrtek, 6. června 2019, 16:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

18 milionů korun, to je hlavní sdělení nové kampaně Raiffeisenbank.

Klíčový vizuál k nové kampani, zdroj: Raiffeisenbank

Klíčový vizuál k nové kampani, zdroj: Raiffeisenbank

Raiffeisenbank se ve své nové kampani zaměřuje na číslo 18 milionů, což je částka, kterou banka vyplatila na úrocích svých klientům, kteří si od ledna do konce května založili spořící účet eKonto XL. Nyní přichází s dalším bonusem – sjednáním stavebního spoření u Raiffeisen stavební spořitelny s výnosem až 3,8 %.

Kampaň bude k vidění v televizi na stanicích skupiny Nova a Prima, v síti kin Cinestar a Cinema City a také na internetu. I nadále pracuje v duchu konceptu „detektivního sledování“, který uváděla Raiffeisenbank začátkem letošního roku.

Zdroj: Raiffeisenbank

Pod kampaní je podepsána agentura DDB.

-stk-