Soutěž Flema otvírá nový ročník, přijímá přihlášky

pondělí, 10. června 2019, 07:20 Reklama MediaGuru

Přihlášky do 14. ročníku soutěže inovativního využití médií je možné zasílat do 21. července 2019.

Foto: Flemedia

Foto: Flemedia

Společnost Flemedia zahajuje 14. ročník soutěže o inovativní využití médií Flema Media Awards. Soutěž je otevřená pro autory českých i slovenských kampaní, mediální agentury a také zadavatele.

Letos se bude opět soutěžit ve 14 kategoriích: v pěti kategoriích podle media typu (nejlepší využití TV, tisku, OOH, rádia a digitálních médií), ve dvou průřezových kategoriích (Nejlepší velká kampaň a Nejlepší malá kampaň) a v šesti kategoriích Media & Insight.  Oceněny budou znovu kampaně ve speciální kategorii Nejodvážnější počin. Zároveň i letos Flema vyhlásí ocenění Inovativní autor (dříve Inovativní agentura), Inovativní zadavatel a Grand Prix pro absolutního vítěze.

„V loňském roce jsme přišli s výraznou změnou soutěžních kategorií, což se odrazilo ve skokovém nárůstu počtu přihlášených prací. Letošní ročník už tak radikální změny nepřináší, úpravy jsou spíše technické. Například jsme na základě reakcí soutěžících v manuálu přesněji popsali, jaké kampaně mají soutěžit v jaké kategorii,“ říká za pořadatele Hynek Cimoradský, partner společnosti Flemedia.

K menším novinkám například patří to, že se nově oceňuje Autor kampaně (dříve se oceňoval přihlašovatel, který zůstává ve vztahu k soutěži pouze administrativním subjektem). Autorem se rozumí ta společnost, která se v největší míře podílela na mediální strategii a exekuci dané kampaně. Ocenění Inovativní agentura se pak nově nazývá Inovativní autor. Pro každou ze 14 kategorií byla také zavedena samostatná kritéria (dříve byla jednotná pro všechny kategorie), aby porotci dokázali lépe zhodnotit specifika jednotlivých kategorií.

Přihlášky je možné posílat od dnešního dne až do 21. července 2019. Porota bude vyhodnocovat práce ve dvou kolech. V prvním kole posoudí práce zhruba stovka odborníků z řad zadavatelů, médií a agentur. Zájemci o porotu z řad seniorských marketingových pozic se můžou ozvat pořadateli soutěže.

Shortlist bude zveřejněn 12. září 2019 a slavnostní galavečer spojený s vyhlášením vítězů se uskuteční 24. října v Praze.

Soutěž už tradičně doprovodí odborná konference Flema Media Conference, která se zaměřuje na trendy v oblasti tvorby komunikačních strategií a jejich mediálního plánování. Uskuteční se 26. září v Erbia Congress Centru v Praze.

Bližší informaci o soutěži najdete na jejích webových stránkách.

-mav-