Velux rozvíjí svou kampaň o indoorové generaci

čtvrtek, 20. června 2019, 07:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

I letos chce Velux ve své kampani inspirovat lidi k práci s denním světlem.

Zdroj: Repro YT The Velux Group

Zdroj: Repro YT The Velux Group

Značka střešních oken Velux rozvíjí myšlenku své loňské kampaně Indoor Generation“, v níž poukazuje na negativa spojena s žitím jen uvnitř svých příbytků. Novou kampaní s názvem „Pozvěme přírodu zpět do našich domovů“ chce lidi inspirovat k práci s denním světlem a k většímu souznění s přírodou.

„Naše domovy jsou ideálním místem, kde začít se změnou, protože v nich trávíme velkou část svého života. Spousta lidí si neuvědomuje prospěšnost denního světla a čerstvého vzduchu, ani jak snadné je přenést přírodu dovnitř domu. Nejenže náš domov bude vypadat lépe, ale zároveň se v něm budeme cítit zdravěji,“ říká online marketing & communication corordinator společnosti Velux Zdeněk Okáč.

Kampaň staví na filmu zachycujícím vztah dětí k přírodě, který se v poslední době velmi změnil. Více než venku tráví svůj čas uvnitř před obrazovkou. „Naším cílem bylo, aby si lidé uvědomili, jak hluboce jsme všichni spjati s přírodou. Tato vazba je jak ikonická, tak hluboká. Vytvořili jsme snový příběh – velmi citlivý, smyslový a téměř symbolický. Je zajímavé, jak moc chceme děti chránit, zatímco jsme zapomněli, že jsou to jednoduše děti, které potřebují růst,“ říká režisér Martin de Thurah.

Zdroj: Velux

Plně integrovaná komunikační kampaň je podpořená také novou internetovou stránkouwww.letnaturebackin.com, která obsahuje články o interiérovém designu vracejícím do domácností přírodu.

Kampaň vytvořila kreativní agentura &Co./NoA.

-stk-