Vinařský fond startuje novou letní kampaň, ve které se zaměřuje na zviditelnění růžového vína na českém trhu a na jeho párování se sezónními potravinami. Oslovit chce především mladé ženy.
Kampaň podtrhuje, že letní posezení s přáteli je k vyzkoušení některé z růžových odrůd vhodnou příležitostí. Zároveň ukazuje, že se tento druh vína hodí i například k melounu, letním salátům nebo grilovanému masu.
„Moravská a česká růžová vína se svým hravým projevem trochu vymykají tradičním kategoriím vín. Ne všichni v nich ale tuto jejich odvázanější stránku už objevili, a proto jsme se v kampani rozhodli nabídnout je k experimentování a představit je jako nevšední doplněk letní gastronomie, ale i jako skvělého společníka pro trávení volné času,“ komentuje kampaň Alexandr Stojčev, Business and Communication Director z agentury Momentum Czech Republic, jež je pod kampaní podepsána.
Kampaň startuje během června a k vidění bude v televizi, tisku, na internetu a v místě prodeje.
-stk-