Vinařský fond podporuje kampaní růžová vína

neděle, 16. června 2019, 07:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Novou kampaní chce Vinařský fond zvýšit mezi českými zákazníky oblibu růžových vín.

Klíčový vizuál k letní kampani Vinařského fondu na podporu růžových vín, zdroj: Momentum

Klíčový vizuál k letní kampani Vinařského fondu na podporu růžových vín, zdroj: Momentum

Vinařský fond startuje novou letní kampaň, ve které se zaměřuje na zviditelnění růžového vína na českém trhu a na jeho párování se sezónními potravinami. Oslovit chce především mladé ženy.

Kampaň podtrhuje, že letní posezení s přáteli je k vyzkoušení některé z růžových odrůd vhodnou příležitostí. Zároveň ukazuje, že se tento druh vína hodí i například k melounu, letním salátům nebo grilovanému masu.

„Moravská a česká růžová vína se svým hravým projevem trochu vymykají tradičním kategoriím vín. Ne všichni v nich ale tuto jejich odvázanější stránku už objevili, a proto jsme se v kampani rozhodli nabídnout je k experimentování a představit je jako nevšední doplněk letní gastronomie, ale i jako skvělého společníka pro trávení volné času,“ komentuje kampaň Alexandr Stojčev, Business and Communication Director z agentury Momentum Czech Republic, jež je pod kampaní podepsána. 

Reklamní spot Vinařského fondu na podporu růžových vín

Kampaň startuje během června a k vidění bude v televizi, tisku, na internetu a v místě prodeje.

-stk-