Vitana nadále rozvíjí svou loni uvedenou kampaň G(o)rilování. Pana Gorilu, experta na grilování, však letos doplňuje paní Gorilová, jež se specializuje na saláty. S ní značka uvádí na trh svůj salátový koncept „Dáme salát“, zastřešující doplňky k dochucení salátů: suché či tekuté zálivky nebo salátové posypky.
Kampaň běží ve dvou vlnách, první proběhla v květnu, druhá odstartuje v červenci, kdy bude k vidění v televizi a na internetu. Její součástí jsou také eventy, kde oba dva maskoti vystupují.
Jak uvedl na letošním Communication Summitu Michal Panocha, marketingový ředitel společnosti Orkla Foods, do jejíhož portfolia Vitana patří, byla kampaň G(o)rilování loni velmi úspěšná. I díky ní zaznamenala Vitana 21% meziroční nárůst tržeb a její tržní podíl v koření se zvýšil o 5,8 pb.
Autorem nápadu je agentura WeAreGinger, kreativa vznikla v dílně agentury Hullabaloo.
-stk-