Adastra změnila své logo i vizuální identitu

pondělí, 15. července 2019, 09:30 Aktuality, Marketing MediaGuru

Konzultační společnost Adastra přichází s novou vizuální identitou a logem.

Adastra mění logo, zdroj: Adastra.

Adastra mění logo, zdroj: Adastra.

Po řadě akvizic a rozšíření nabídky v oblasti digitální transformace firem mění konzultační společnost Adastra svou vizuální identitu a logo. Cílem je zjednodušení komunikace a jednoznačná rozpoznatelnost a čitelnost zaměření firmy.

Z původního zaměření na zpracování dat, jejich analýzu a budování datových skladů se kompetence Adastry postupně rozšířily na oblasti internetu věcí, big dat, umělou inteligenci nebo vývoj aplikací včetně mobilních. Dnes tak společnost pokrývá celkovou nabídku služeb pro komplexní digitalizaci firemních systémů a procesů. „S tím, jak se zvětšuje rozsah řešení, která nabízíme, hledáme způsoby, jak je jednodušeji komunikovat našim klientům,“ říká Pavel Kysela, generální ředitel skupiny Adastra v ČR.

Autorem nové vizuální identity je kreativní agentura Proboston Creative, která je součástí Adastra Group. Primárním prvkem nové identity je logo symbolizující růst, se kterým chce  Adastra pomáhat zákazníkům. „Očekáváme, že nový systém vizuální komunikace nám v budoucnu pomůže komunikovat naše řešení ještě jednodušeji a atraktivněji,“ popisuje Ivo Mareček, ředitel marketingu Adastra ČR.

Po nasazení a využití v Česku začnou nové logo, firemní identitu i podobu webu využívat v průběhu léta i další pobočky skupiny Adastra Group po celém světě.

-stk-