AKTV hostila v Praze setkání vysílací asociace Egta

pondělí, 1. července 2019, 07:50 Aktuality, TV, Rádio MediaGuru

Tuzemská asociace komerčních televizí přivítala v Praze zástupce televizních a rozhlasových organizací.

Jan Vlček, foto: AKTV

Jan Vlček, foto: AKTV

Asociace komerčních televizí (AKTV) hostila v Praze letošní odborné setkání televizní a rozhlasové asociace Egta CEO & Top Exec’s Summit. Jedná se o každoroční setkání členů asociace, na kterém si v průběhu dvou dní top management mediálních společností vyměňuje své zkušenosti, inspiraci i kontakty. Letošního ročníku se v červnu zúčastnilo více než 220 účastníků z celkem 33 zemí světa.

Mezi celkem 35 řečníky, které tvořili zástupci členské základny Egta, ale i hosté z řad reklamních zadavatelů, mediálních anebo výzkumných agentur, byl také například Ivan Yamshchikov, AI Evangelist působící na Institutu Maxe Planca, Stéphane Berubé, CMO L´Oréal pro západní Evropu nebo Kim Younes z francouzské mediální skupiny M6 Publicité a Chris Goldson z britské komerční jedničky ITV. Za české mediální domy na Summitu vystoupili Jan VlčekTV Nova/CME, Martina ŘíhováActive Radio a klientský pohled představil Petr Janeba ze Škoda Auto ČR.

Zleva: Hugues Rey, CEO Havas, Stéphane Berubé, CMO L'Oréal, Alexander Sempf, RMS, Jean Mongeau, CBC Radio Canada, foto: AKTV

Zleva: Hugues Rey, CEO Havas, Stéphane Berubé, CMO L'Oréal, Alexander Sempf, RMS, Jean Mongeau, CBC Radio Canada, foto: AKTV

„Letošní ročník měl podtitul „building bridges“, což je velké a aktuální téma nejen pro náš televizní průmysl. Doba se překotně mění, technologie se vyvíjejí velmi rychle a zásadně ovlivňují také spotřebitelské chování. My jako média, se proto musíme přizpůsobit nejen měnícím se diváckým návykům, ale také poptávce a očekávání reklamních zadavatelů. Akce jako je právě egta CEO Summit nám dávají cennou perspektivu, co a jak řeší naši kolegové v zahraničí, a zároveň nás inspirují v tom, co by mohlo fungovat u nás,“ uvedl Marek Singer, prezident AKTV.

-mav-