Albert opět zdůrazňuje zdravé stravování

pátek, 26. července 2019, 07:25 Aktuality, Retail MediaGuru

Albert přichází s novou kampaní a navazuje na komunikaci „Stojí za to jíst lépe“ ve které se zaměřuje na zdravé stravování.

Zdroj: Albert

Zdroj: Albert

Obchodní řetězec Albert přichází s další fází kampaně, kde se zaměřuje na zdravé stravování. Novinka nese motto „Záleží nám na tom, abyste jedli lépe“ a probíhá formou dialogu se zákazníkem. Cílem je ukázat, že více než polovina obchodů Albert již prošla celkovou rekonstrukcí a také změnou sortimentu, kdy se ve všech obchodech představilo oddělení Zdravě s Albertem. Nová marketingová komunikace navazuje na kampaň „Stojí za to jíst lépe“, se kterou řetězec přišel na začátku minulého roku.

Nová kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou VCCP Prague a od 22. července se objeví v televizi, v prodejnách, na internetu i sociálních sítích. Televizní spoty, které jsou k vidění i na Youtube  a jsou doplněné také o kratší variantu zaměřenou na nabídku konkrétních produktů.

-zue-