Alza otevírá svou první kamennou parfumerii

středa, 31. července 2019, 15:40 Aktuality, Retail MediaGuru

V prostorách svého holešovického showroomu otevírá Alza.cz svou první kamennou parfumerii.

Na prostoru 100 m2 nabídne Alza.cz téměř 80 prémiových značek vůní, foto: MediaGuru.cz.

Na prostoru 100 m2 nabídne Alza.cz téměř 80 prémiových značek vůní, foto: MediaGuru.cz.

E-shop Alza.cz rozšiřuje své aktivity v kategorii beuty – ve svém holešovickém showroomu otevírá pod názvem Alza Beauty svou první kamennou parfumerii. Na prostoru 100 mnabídne téměř 80 prémiových značek vůní.

„Dnešním otevřením světa vůní chceme dát jasně najevo, že to s beauty myslíme vážně. S novou expozicí se více přiblížíme zákazníkům, umožníme jim výrobky otestovat, přivonět si a poradíme s výběrem. Ruku v ruce s tím šla i úprava webových stránek tak, aby byly uživatelsky přívětivější. Stylově se odpoutaly od mateřského e-shopu a přináší zcela nové nákupní prostředí, jemuž dominuje zlatá barva a minimalistické rozhraní,“ popisuje klíčové změny obchodní ředitel Petr Bena s tím, že hlavní důraz je nyní kladen na vyobrazení produktů, zákaznické recenze i návody, jak správně vybrat.

Pro umístění parfumerie vybrala Alza svou nejfrekventovanější pobočku, kterou denně navštíví v průměru 3,5 tisíce zákazníků a před Vánocemi tudy projde každý den až 12 tisíc lidí. S novým konceptem cílí na ženy i muže – poslední statistiky totiž ukazují, že na Alze nakupují obě pohlaví téměř stejně často. Konkrétně za první letošní pololetí činil poměr: muži 53 % vs. ženy 47 %. Otestovat tak půjde 42 dámských a 36 pánských parfémů, na webu pak nabídne celkem 145 vůní. Mezi nejprodávanější patří značky Hugo Boss, Calvin Klein, Giorgio Armani, Lancôme a Chloé.

Foto: MediaGuru.cz

Foto: MediaGuru.cz

Foto: MediaGuru.cz

Foto: MediaGuru.cz

Portfolio Alza Beauty tvoří kromě parfémů také tělová kosmetika, prostředky pro holení a depilaci a péče o vlasy. „Díky širokému sortimentu umíme propojit produkty napříč kategoriemi. Kromě standardního beauty sortimentu tak u nás mohou lidé nakoupit i přístroje a pomůcky (např. kulmy, fény, epilátory), v nichž jsme jednička na trhu. Spolu se širokými možnostmi doručení to přináší obrovskou úsporu času,“ dodává projektová manažerka Ivana Škorvánková.

Do budoucna se podle ní Alza Beauty ještě více zaměří na bio a přírodní kosmetiku a také na prémiové produkty, což se již nyní projevuje v kategorii vlasové kosmetiky výrazným podílem profesionálních značek.

-stk-